Følgere

fredag 5. oktober 2012





Torill hadde en drøm om ei veske i svart og gull......
En dag kom ho på jobb med en bærepose full av kaffeposer og lurte på om jeg kunne sy ei veske for henne, og klart jeg kunne det!
Den fikk hanker og kant av svart skinn.  Her er veska ferdig, den blei virkelig lekker:)
Torill ble veldig fornøyd og nå skal dere få se hva som sto på pulten min da jeg kom på jobb!

 Ei kjempefin kaffekrus  og oppi kruset.... ja der lå en pose med svart Evergood kaffe.
Tusen takk Torill:)





3 kommentarer:

  1. Kjempefin veske! Og så kjekt med gjenbruk. Jeg har spart poser lenge, men vet ikke helt hvordan jeg skal begynne.....

    SvarSlett
  2. Hei.
    Den ble råfin må jeg si.
    Det er jo supert at vi bruker gjenbruk :-)
    God søndag..

    SvarSlett
  3. Tøff veske, stilig med svart og gull. Den får hun mye glede av.

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.