Følgere

søndag 7. oktober 2012

Ny veske




 
Denne søndagen har det vært innevær! Det har blåst sterk vind og i tillegg har det regna trollkjærringar! Jeg har kosa meg på syrommet og sydd ferdig denne veska.
Ho som skal ha den, er ei sprek dame i slutten av 50 åra, og ønsket var at veska skulle være litt tøff og passe til svart, grått, lilla og rosa.
 Hovedstoffet er svart med svake mørk lilla kruseduller. Lokk og pyntestripe i mønsterstoff med innslag av lilla, veska fikk også lilla fòr.  Blei den litt for sprek?? Mønsteret plukka ho ut sjøl,  "Glaveska" til AnnaKa.

Jeg ønsker dere en flott søndagskveld!
          Trine

5 kommentarer:

  1. Det blei ei skikkelig tøff veske!

    SvarSlett
  2. Den ble veldig fin! Likeså kaffeposeveska i ditt forrige innlegg. Prøvde å kommentere kaffeposeveska her om dagen, men jeg fikk det ikke til, så jeg ga opp. :o)

    SvarSlett
  3. Det er du som er veskeeksperten;) Og veskene du lager er såå kule!

    SvarSlett
  4. Tycker den är jätte härlig! Så läckert tyg du har valt - och kul med pärlorna i bandet!
    Kramisar

    SvarSlett
  5. Tøff veske. Det stoffet som er i den stripa kjenner jeg igjen.

    Klem fra øya

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.