Følgere

lørdag 27. oktober 2012

Jeg falt pladask

Jeg falt pladask for et rødt og hvitt veggteppe jeg fant på e-patterns central, det skal settes sammen av stitchery motiv i ulike størrelser og tradisjonelle blokker. Stitchery synes jeg er et  greit  "gåbort" arbeid, det tar så liten plass i veska:)  Jeg har ingen planer om å bli ferdig til førstkommende jul, dette skal bare være et kosearbeid. Nå er første blokk sydd, og jeg er godt igang med nr 2.


Ha en flott helg, jeg har akkurat vært ute  med snø fresen for første gang denne vinteren.
God helg!
Trine

9 kommentarer:

  1. Så koselige stitchery. Gleder meg til å se det ferdige produktet! Her er det ikke snø ennå, men nydelig høstvær! Etr visst meldt snø til uka! God helg!!

    SvarSlett
  2. Så koselige broderier.... ble nysjerrig på hvor du fant det jeg nå da....

    SvarSlett
  3. Så fint. Gleder meg til å se fortsettelsen. Nå er vinteren kommet.
    Det snør, det snør tiddelibom.
    Ha ei fin helg.

    Klem fra vest

    SvarSlett
  4. Så flott, dette kommer til og bli kjempelekkert..

    Gardinstoffer finner jeg på forskjellige butikker og IKKE på nett..
    Er innom alle de butikker som jeg tror eller håper selger metervarer..
    Det er fantastisk og brukr kraftige og vevde gardiner til vesker, koster fort 300-400,-hundre mere for meteren, men til gjengjeld holder de seg 10-15 år lenger i bruk :O)

    SvarSlett
  5. Ja det blir koselig kan jeg tenke meg. Gleder meg til det blir ferdig :-) Må bok inn og titte der du fant det..
    Uff kommer vinteren nå så blir den lang, smiler..fin søndag..

    SvarSlett
  6. Koselige broderier, og den veska under her var virkelig stilig. Også så mye jobb med den...! Takk for stemmen jeg fikk fra deg:-) Hilsen Siri

    SvarSlett
  7. Så koselige motiver. Kjekt med litt kosearbeid.
    Gleder meg til å se resten.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  8. Herlige motiv;) Og den veska under her var kjempefin! Matpynten på båten var blott til øyets lyst, men herlighet så mye mat det var å spise!!!

    SvarSlett
  9. Heisann og tusen takk for besøket på min blogg.Ja jeg liker å sy vesker men er glad i stitchery å.Gleder meg til å se det teppet ferdig blir helt sikkert nydelig.Ha ei god uke videre.

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.