Følgere

torsdag 18. oktober 2012

stjerneblokk


Høsten 2013 skal vi her i Molde arrangere Vestlandstreffet, og det gleder vi oss til:) Det er mye som skal ordnes og vi er alt i gang med arbeidet.  Vi har bestemt oss for å lage et fellesprosjekt som skal loddes ut. Alle medlemmene er oppfordret til å sy en blokk hver, vi har fått oppgitt mål og farger vi skal benytte. Oppgava er å sy et valgfritt stjernemønster, nå er jeg ferdig så her kan du se min stjerneblokk
Stjerneblokka heter Christmas Rising Star og mønsteret fant jeg på nettet.
Ha en flott høstkveld!
Trine

7 kommentarer:

  1. Hei:-)
    Ser ut til å bli et flott fellesteppe til Vestlandstreffet 2013.Heldig er den som vinner det!Forstår at det er mye,mye arbeid med Vestlandstreff
    Men med et stort,sammensveisa,samkjørte quiltelagsmedlemmer,går arbeidet med et smil.Beste hilsen Quiltegleder Margrethe

    SvarSlett
  2. Så flott at du har kommet i gang;) Stjerna di var kjempefin!! Jeg gleder meg til å se hvor ulike blokkene sikkert blir;)

    SvarSlett
  3. Lekker blokk. Artig med sånne fellesprosjekter. Resultatet blir som regel veldig bra!!

    SvarSlett
  4. Hei.
    Det ble en fin stjerneblokk. Blir fint å se hele teppet :-)

    SvarSlett
  5. Kjempeflott stjerneblokk. Blir spennende og se teppet ferdig.
    Riktig god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  6. Kjempefin blokk. Spent på å se hva som kommer inn av blokker.
    Har ikke begynt på min enda. Får vel starte snart.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  7. Kjempefin stjerne. Var ikke med på sist møte, men blir vel oppdatert på neste.
    Ha ei fin helg.

    Klem fra vest

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.