Følgere

søndag 27. januar 2013

Nye kaffepose vesker


På syrommet lå det kaffeposer i nett og kurver, kolleger og venner har samlet kaffeposer til meg:) I helga har jeg fått ryddet litt og sydd 3 kaffeposevesker. Jeg hengte noen i syrintreet for en fotoshoot...


Den røde Friele veska består av 16 kaffeposer, den skal brukes til postveske av et firma her i byen:)








Denne Evergood veska i svart og gull ble min favoritt, den består av 20 kaffeposer. Den ser ut som en eksklusiv lakkveske:)

Jeg har veldig mange Coop poser i samlinga, denne veska består av 14stk., jeg laget bunn av 4 poser. Dette ble den minste veska, passa fortreffelig til søstra mi som kom innom på snarvisitt. Da ho gikk hadde ho fått seg ny veske:)    (Hanker og kanter på alle veskene, er skinn fra min gamle skinnsofa.)
Ønsker alle mine lesere ei flott ny uke!! 


13 kommentarer:

  1. Utrolig-snakk om gjenbruk. At det går ann å komme det. Trenger du GULE poser, så har vi Kjeldsberg kaffien i Trondheim.

    SvarSlett
  2. Å, so stilige vesker.
    Har samla kaffiposar, eg òg, med tanke på å sy veske av dei.
    Men her har det berre blitt med tanken.......so langt.
    Ha ei fin veke!

    SvarSlett
  3. Disse veskene er tøffe. Har bare samlet poser til andre ennå, må nok beholde noen selv også forstår jeg!

    SvarSlett
  4. Så fine de blir, Her drikkes det ikke så mye kaffe, må nok ty til andre får å få til en slik veske :-)

    SvarSlett
  5. Råtøffe! Eg samler på bæreposer som eg syr til ei stripe. Når eg har mange striper får eg finne ut kva eg skal lage av dei :-) Kjekt å sjå at ein syr i anna enn stoff.

    SvarSlett
    Svar
    1. Fra jeg var liten husker jeg tante satt å heklet fastmasker rundt og rundt av oppstrimlede bæreposer, det ble gulvmatter på badet og i gangen. Hun laget både runde og firkantede. Hun la også korte strimler dobbelt på et bakstykke og sydde med symaskin over, dette ble som en knytterye i plast, hun lagde mange slike matter:) Dette var på slutten av 60tallet, hun var egentlig før si tid:))

      Slett
  6. Tøffe kaffevesker du har sydd. Godt at det var andre som har samlet til deg da. Ble litt bekymret med det samme om det var du som hadde drukket all denne kaffeen.

    SvarSlett
  7. Stilige vesker. Kjekt med gjenbruk.

    SvarSlett
  8. Så herlige vesker! Har jammen lyst til å prøve meg på noe lignende :)

    SvarSlett
  9. Kjempelekre vesker. Kor flink du er.
    Klemz

    SvarSlett
  10. Gurimalla så stilige! Hvordan syr du de? Bare syr du sammen posene som de er? Det her må jeg prøve meg på, ser skikkelig artig ut!

    SvarSlett
  11. De er jo kjempefine! Jeg har så lyst til å sy en slik selv. Har du lagt ut fremgangsmåten et sted?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mimmi, det er ikke mulig å komme i kontakt med deg, du er "no mail", men sender du meg adressa di skal jeg hjelpe deg:)

      Slett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.