Følgere

søndag 13. januar 2013

Kurs med Andrè Wallenborg

Denne helga har det vært strålende vintervær og  7 iskalde grader her i byen. Sol og knallblå himmel lokket ikke syglade damer bort fra symaskina!
Fredag ettermiddag møttes vi til informasjon og oppstart i søm av reisebag, hele lørdagen sydde vi og tenk når klokka var 16.00 på søndag, hadde vi alle fått oss en ny reisebag som kan benyttes til håndbagasje på alle flyselskap:)



Andrè er dyktig, kreativ og ikke minst er han et oppkomme av nyttige tips og triks. Han har utrolig mye kunnskap om vesker, og detaljene hans er i en klasse for seg selv:)














Nå er kurset slutt, og vi har vi laget en liten utstilling,(den svarte veska med stilisert bladmønster i fremkant av bildet, er min). Gleder meg til å ta denne i bruk.





Reisebagene ble veldig forskjellige avhengig av hvilket stoff vi hadde funnet frem.
Bagen til høyre er det Astrid som har sydd.

Vi hadde en fantastisk kurshelg, mye påfyll og inspirasjon, god mat og godt samvær:)
Tusen takk damer for en koselig helg!

Ha ei kreativ uke!









12 kommentarer:

  1. Flott baggen din, de andre er også fine. Han er en kjempeflink kurslærer. Håper jeg kommer meg på kurs med han snart igjen.
    Ha en fin uke.
    Takk for koselig hilsen på min blogg, det setter jeg pris på.

    SvarSlett
  2. Er sikker på at det var ei kjekk og lærerik helg. Og så fine resultat! Gleder meg til onsdag, for da regner jeg med at mange kommer med nysydde bager fylt med mye quiltegodterier;)

    SvarSlett
  3. Baggen din var stilig og alle dei andre også. Heldig du er, som har fått på kurs med han.
    Der har eg noko tilgode.

    SvarSlett
  4. Ei helg med André gir alltid masse gode tips og flotte produkter! Flott reiseveske du har sydd deg!

    SvarSlett
  5. Takk for en trivelig helg Trine. Kursene med Andre anbefales på det beste.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  6. Ja dere har värt riktig aktive kan jeg se.
    Bagene ser fiiine ut.
    Grattis.

    SvarSlett
  7. Så fine bager dere har sydd. Du tar den vel med på onsdag så vi får se.
    Klem fra vestsida

    SvarSlett
  8. Så spennende! Flotte bager dere har sydd!

    Ha en fin uke:)

    SvarSlett
  9. Kjempefine bager. Kanskje du har julegaveideer til neste jul allerede. Tror han har holdt kurs her i Trondheim også, men jeg var ikke der.. Nei.. Nå må jeg også komme i gang med nål og tråd igjen snart.. Det blir jo ingenting ferdig hvis jeg ikke setter igang.. Ha en fin uke videre.

    SvarSlett
  10. Hei! Bagen du har sydd er kjempeflott! Jeg må på kurs med Andre W., det er helt sikkert!
    Hilsen Liv Aagot :)

    SvarSlett
  11. Så utrolige fine de er og kan godt forstå at du gleder deg til å ta den ibruk :)
    Ha en forsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  12. Fine bager dere har sydd! Og hurra - om tre uker kommer han til Ålesund for å holde kurs og dit skal jeg :-)

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.