Følgere

søndag 1. januar 2012

Pyntepute



Veronica har kjøpt et kjøkkenhåndkle som hun ønsker å forvandle til en pyntepute...
Motivet er en ulv, men den er slett ikke ulik hennes egen hund - en Alaska Husky.
Her har vi skåret ned størrelsen til 50 x 50 cm





                                                                       
Klart for å sy på bakstykker, det skal også lages åpning for innerputa, utfordringene står i kø.....Veronica har tatt plass ved symaskina, og ser litt spent ut... Går dette bra da tante??

Selvfølgelig gikk det bra!! :)  Det ble litt prøving og feiling og litt frustrasjon da sprettekniven måtte frem ..... men hva gjør vel det når puta ble helt perfekt? Ei strålende jente  med ny pyntepute til hybelen.  Takk for koselig besøk Veronica, det er kjekt at du har lyst å lære å sy:)
 Ønsker alle lesere og følgere av bloggen min  
 ET GODT NYTT ÅR!                                                         
Jeg gleder meg til å å få inspirasjon gjennom å lese i de mange fine bloggene her ute på nettet og jeg håper at noen kan få litt inspirasjon ved å titte innom bloggen min:)
Ønsker alle et kreativt år i 2012!
Trine

7 kommentarer:

  1. Godt nyttår. Flink dere har vært. Puta ble kjempefin, og Veronica er veldig lik mamma`n sin.
    Gleder meg til søtsteik, men kan godt vente noen dager. Er blitt dett i desen, sår hals og feber, ikke helt i form. God start på nyåret, nå kan det bare bli bedre:))
    Klem

    SvarSlett
  2. Riktig godt nytt år....håpar det blir både kreativt og produktivt, nett som det føregåande!
    Kjempefin pute!

    SvarSlett
  3. Flink jente. Puta er kjempefin. Godt nyttår til deg.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min :)

    Vil si at jeg syns du har hatt mange flotte og kreative innlegg i 2011, og jeg følger deg videre i 2012. Gøy å se hva du finner på :)

    Ønsker deg og dine et godt nytt år :)

    Klem fra meg :O)

    SvarSlett
  5. Så søt tantebarn du har og så flink hun har vært :)
    Riktig godt nyttår til deg og dine, klem.

    SvarSlett
  6. Godt Nytt år.
    Fint motiv til pute.

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min!
    Veldig kjekt å lese ditt innslag!
    Håper du titter innom bloggen min igjen, Trine!
    Legger meg som følger hos deg.

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.