Følgere

fredag 16. desember 2011

Sminkekost mappe

Dette er et julegaveønske og selvfølgelig må tante prøve å oppfylle det:)

Ønsket er: sminkekostmappe i vaskbart materiale (uten plast pga. allergi). Jeg gikk i tenkeboksen for å lage et mønster..., og satte meg ved Berninaen.

Her er mappen åpen, den har sydde lommer for 13 sminkekoster + svamp


Mappen har flipp til nedbrett, så kostene ikke kommer i berøring med  hverandre.
Her er mappen brettet sammen. Jeg quiltet mappen i rutemønster, den må tåle mange vask. Til lukkemekanisme valgte jeg borrelås.
Ferdig resultat:) Ble ganske fornøyd med eget mønster, og dette rosestoffet synes jeg er såå nydelig!
Her kan du se mine nye merkelapper: "LITA" var kallenavnet mitt da jeg var lita, og blir fortsatt brukt av familien min.  (Jeg var veldig liten da jeg ble født:)
Ønsker dere alle en flott adventshelg!
Trine 

6 kommentarer:

  1. Det var smart..kjekt å ha når en skal på tur..Nydelig stoff du har brukt!

    SvarSlett
  2. Kjempe fin børste mappe, deilig når kreativiteten kan blomstre så fint. Dette er jo ikke ditt først kreative utløp i år.......(elsker jo truse posene dine)
    Jeg er også kjempe glad i slike stoff med STORE roser. Synes de små ofte blir nusselige....
    Klem Hilde ps kommer mail snart også....

    SvarSlett
  3. Herlige stoffer du har brukt her! Passer veldig godt til sminkemappe. :o)

    SvarSlett
  4. Stilig. Heldig tanteunge som har så snill tante:-)

    SvarSlett
  5. Den ble kjempeflott. Like fin på bildet som i virkeligheten.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  6. Å den var vel flott, har ofte tenkt på å sy en slik selv men har liksom aldri kommet helt i gang. Men denne var virkelig rålekker - så ros til deg :-)

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.