Følgere

tirsdag 24. juni 2014

Stjerneblokker

Dagen starta med greit hagevær, ugresset vokser i alle fall...men så kom knotten og da var det bare å rømme i hus! Hva skal vi med knott? er den skapt for å irritere eller? Jaja så  ble det inneaktivitet og i ettermiddag har jeg kosa meg med symaskina.Nå er stjerneblokkene ferdige, men mye arbeid gjenstår. Hver blokk måler 10 1/2 "  Fargene ble ikke helt riktige, jeg må nok fotografere ute når flere detaljer er på plass.
Jeg har skoleferie og nyter de første feriedagene! Ha det fint så lenge!


11 kommentarer:

  1. Mange flotte stjerneblokker her :-) God sommer

    SvarSlett
  2. Fargene ser flotte ut, de.. Teppet blir kjempefint. Det høres deilig ut med mye fri fremover til lappesying og hage. God sommer til deg - og knotten..

    SvarSlett
  3. Bonito gran trabajo! !
    Buenas vacaciones. Saludos.

    SvarSlett
  4. Dette blir knallfint, Trine! Ugresset har tatt overhånd med meg, så det er nok å gjøre fremover. Den knotten står jeg helst over, men du vet at alt har en sammenheng, og noen må ha den til mat;) Men den trenger ikke å ape seg på snille mennesker for det!

    SvarSlett
  5. Detter blir kjempefint. Kos deg med symaskina.

    Klem fra øya

    SvarSlett
  6. Oj, disse var kjempe fine!
    Så deilig med ferie! Kanskje det blir flere sydager i løpet av ferien....

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte stjerneblokker! :) Synd med all knotten! Takk for koselig kommentar hos meg! :) Det var ikke en akeleie, men jeg har skrevet navnet nå .. :)
    Ønsker deg en god ferie! :)
    Klem fra Lisa

    SvarSlett
  8. Stilige stjerner. Ha en fin sommer på fjellet:))

    Klem fra byen :))

    SvarSlett
  9. Dette blir vakkert!
    Riktig god ferie:)

    SvarSlett
  10. å flotte blokker må bli fint teppe!! Lekre farger:)

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.