Følgere

onsdag 8. mai 2013

Konfirmasjonsgave



Til helga er det konfirmasjon igjen. Denne gava har jeg sydd etter mønster fra "Quiltekroken", og mønsteret kan jeg anbefale! Toalettveska er romslig og praktisk, den er så stor at shampoflaska kan stå oppreist.og inni har veska 4 lommer til små ting og tang.








På fremsiden har jeg pyntet med  navn og bilde av konfirmanten, på baksida er bilde av Torill og hennes to gode veninner. Selvfølgelig måtte veska ha yndlingsfargen hennes, nemlig :turkis.
Nå håper jeg at presangen faller i smak:)
Ha en flott vårkveld!
Trine

6 kommentarer:

  1. Flott toalettmappene. Blir sikkert en glad mottaker.

    SvarSlett
  2. Kjekt med personlige konfirmasjonsgaver! Kjempefin:)

    SvarSlett
  3. Du får det til du! Kjekt med toalettveske som rommer så mye. Kjempefin og personlig er den også;)

    SvarSlett
  4. Ja denne ble bare så koselig da, kos med personlig gave :-)

    SvarSlett
  5. Så flott, praktisk og personlig gave til konfirmanten!

    SvarSlett
  6. Så fin den var! Blir sikkert en fornøyd konfirmant med så personlig gave!

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.