Følgere

mandag 21. mai 2012

Tips til solstolen


Solstoler har lett for å bli flekkete av svette og solkrem, derfor gir jeg denne ideen videre til dere:) Ta et badelaken (dette er 160 cm langt og kjøpt på Jysk for 75.-) Brett ned en av kortsidene og sy en søm på hver side.









Vreng, og du har fått ei "lomme."








Trekk lomma over stolryggen, da har du et beskyttelsestrekk som henger fast, er lett å ta av og på, og som kan vaskes i vaskemaskina:)
Vi har hatt en nydelig dag, håper på mange slike:)
Ha en fin kveld!

5 kommentarer:

  1. Ja den bruker jeg også på stolene i bobilen.

    SvarSlett
  2. Så veldig lurt!! Men hvor får man tak i veldig lange håndkler da tro!? For sånne kunne vi fint hatt bruk for på hytta :)

    Ha en stråååålende uke :)

    SvarSlett
  3. Smart. Jeg bruker frotelaken, da slipper jeg å lage lomme.

    Klem fra øya

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.