Følgere

tirsdag 15. mai 2012

Hei mitt navn er Pruselusken

Jeg ble egentlig født for lenge siden, men jeg har aldri vært i bruk, jeg ble født med et alvorlig problem...... hullet til tappekranen min var for lite, så jeg fikk ikke dingsen ut..... Min matmor kastet meg i UFO kurven og siden  har det gått både vinter og vår!  jeg trodde hun hadde glemt meg,  men i går skjedde underet: jeg ble tatt frem og "operert"  Nå har jeg flyttet inn i en krok på stua, jeg ble fyllt opp med vin og ble friskmeldt:)
Livet er herlig!
                           Hilsen Pruselusken

3 kommentarer:

  1. ha, ha, -du får sagt det;) Men Pruselusken ser litt fornærma ut, -endå! Han kan ikkje for at han hadde eit medfødt problem..Det blir vel betre når han forstår at han endeleg er til nytte og glede for andre;)

    SvarSlett
  2. Hei
    Knallkoselig leserinnlegg fra Pruskelusken:-)Ja han ser litt forfjamsa ut,kan hende det ikke har gått helt opp for han,at han er friskemeldt!Min ligger i mønsterposen enda,ser dagens lys av og til,nei,for mye arbeid der og da!
    Beste hilsen Quiltegleder Margrethe Jåstad

    SvarSlett
  3. Så bra... det er et vanlig problem med disse hullene....Har sydd både elg og vinhøne, og da lager jeg hullet litt større enn på mønsteret

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.