Følgere

fredag 12. september 2014

Joda, det går da fremover, sakte, men sikkert:)



For en tid tilbake begynte jeg på nettkurs i frihåndsquilting med Leah Day. Det er ikke alle blokkene som har fenget meg like mye, men jeg har bestemt meg for å fullføre prosjektet. Jeg må innrømme at det blir litt etter "skippertak metoden", å sy blokker har aldri vært mi greie...  Her er noen av blokkene mine.






Her er heftet med alle blokkene til kurset.
Som du ser er jeg godt i gang, de gulfargede er jeg ferdig med:) det er da ikke så mange igjen?
Nærbilde av ei blokk. Det er ganske mye quilting på hver blokk, å sy beine sømmer med stoppefoten er slettes ikke enkelt, har du prøvd? Trøsta er at øvelse gjør mester!                 Ha ei flott helg  alle sammen!!

1 kommentar:

  1. Når jeg vet hvor god du var til å frihåndsquilte fra før, så må du jo bli rene eksperten etter å ha fullført denne masteroppgaven!!

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.