Følgere

mandag 25. mars 2013

Strikka babydress




Har strikka en trilledress til "gammeltantebarnet" mitt, Isak. Dressen er strikka i "Panda" (dobbelt garn) og er str. 1år, mønsteret fant jeg i Familien. Lommene er kattefjes og  knappene er utformet som sovende katter, kjempesøte!
Dressen har jeg strikka litt for stor, så Isak kan bruke den til høsten også:)
 I dag hadde jeg  fotoshoot i solskinn på altanen. Nå håper jeg at mottageren blir like fornøyd som meg.

Velkommen til nye følgere og GOD PÅSKE til dere alle sammen!

9 kommentarer:

  1. Denne var fin!! Lommene ble virkelig en stilig detalj:) God påske :)

    SvarSlett
  2. Mottagere bør bli fornøyde med den fine dressen, og lommene er kjempesøte!

    SvarSlett
  3. Såå søøt dress! Nusselig med de lommene da! Heldige Isak:)

    SvarSlett
  4. Herlig trilledress. Denne er nok varm og god for en liten kropp:)

    SvarSlett
  5. Blir ikke mottakeren fornøyd med denne søte og kule dressen, så skjønner jeg ingen ting! Nydelig var den:) Vi snakkes på onsdag.

    SvarSlett
  6. Den var vel flott... en som kommer til å bli kjempeglad tenker jeg :)
    Ha en forsatt fin påske :)

    SvarSlett
  7. En koselig strikkedress. Den blir mottakeren helt sikker glad for !!

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.