Følgere

mandag 23. mai 2011

En UFO skal endelig bli ferdig:)

Jeg har bestemt meg for å redusere antall UFOèr. Denne er ca. 2 år...og målet var at det skulle bli ei håndarbeidsveske/nett,  men så likte jeg ikke mønsteret på veska og derfor havna den i kurva under sybordet.  Det skal fortsatt bli ei veske, men jeg skal forandre på foret og lage noen lommer, kanskje den blir ferdig til slutt?? Disse sydamene æ no so festlige at dei fortjener bedre plass enn under bordet, ikke sant?
Ha en kreativ kveld!
Trine

2 kommentarer:

  1. UFO?? Skjønner du legger noe annet i uttrykket en hva jeg gjør, eller!?

    Helt enig i at motivet er morsomt! Har ingen ideer akkurat nå til hva du kan gjøre med stoffet, men du er jo så kreativ at det dukker vel snart opp noen ideer vil jeg tro :)

    Ha en fin uke videre :)

    Klem :D

    SvarSlett
  2. Disse flotte damene fortjener da å få komme frem i lyset. Spent på å se resultatet.

    Klem
    Astrid

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.