Følgere

mandag 6. oktober 2014

Vinhus







I helga har jeg hatt et innfall av kreativitet og sydd meg et vinhus. Det var kjekt å sette seg på syrommet igjen. Mønsteret har jeg hatt liggende lenge.












Stoffet med mursteinsmotiv har ligget i skapet i mange år, nå kom det absolutt til sin rett. På endeveggen brukte jeg ulike sømmer med blomstermotiv, dette er også første gangen jeg har brodert bokstaver med maskina.
Dette huset var moro å sy, så dette skal jeg lage flere av. ( Les: årets julegave)  Jeg må kanskje forandre vinkelen på pipa, men egentlig syntes jeg den er grådig sjarmerende der den sitter på snei:)














Lørdag plukket jeg inn tomater og paprika fra drivhuset. Deretter kastet jeg ut plantene, ryddet og vasket. Tenk vi hadde +21, skulle nesten tro at det var innflytting i drivhuset og sommer i vente!
Se så fine farger, gul pæretomat har blitt vår favoritt i år, den smaker himmelsk!
Ha en flott høstferieuke:)

5 kommentarer:

  1. Veldig sjarmerende hele huset! Supert som gave, ja;) Været er et kapittel for seg selv. Lurer på hvordan det blir fremover. Nyt høstferien!

    SvarSlett
  2. Veldig sjarmerende :)) med pipa på snei ;)
    God høstferie !

    SvarSlett
  3. Et rigtig fint og sjovt vinhus.

    SvarSlett
  4. herlig med så flotte tomater og tøft vinhus du har sydd:)

    SvarSlett
  5. Så fint hus du har sydd deg:)) Sommeren og høsten har vært flott. Kjekt med hjemavla grønnsaker. Ha ei fin uke på "fjellet"
    Klem Elisabeth
    P.s håper du passer godt på nissene :))

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.