Følgere

lørdag 28. september 2013

Staude eller sommerblomst?


I dag har jeg rydda litt i hagen i det fine været, og oppe på altanen står denne planten i krukke. Jeg aner virkelig ikke hva den heter eller hva det er.  Kjøpte den i vår, og den har vært helt nydelig i hele sommer, men kommer den igjen neste år? eller skal den ende sitt liv i komposten?
Er det frø i disse avblomstra små blomsterstandene? Jeg plukka inn noen og åpna, men ble ikke noe klokere...
Kan noen hjelpe??
 
Jeg har et nytt prosjekt under arbeid på syrommet, kanskje det blir ferdig i morgen?                                                         Ønsker ny følger velkommen, det er så kjekt når noen tar en titt innom. Stor takk til dere som legger igjen en kommentar - det varmer!           Ha ei flott helg!
 
 


 

4 kommentarer:

  1. Kan inte hjälpa dig med svar om blomman men den är jättefin och jag förstår att den måste ha varit fantastiskt vacker under sommaren! Härlig färg! Tycker att jag kan ana vad som är på gång på ditt syrum - det ska bli jättekul att se ditt projekt färdigt. Ha en skön söndag!
    Kramisar

    SvarSlett
  2. Nu blev jag nyfiken på Ditt nya projekt i syrummet. Fick för mig att Du syr på en väska. Och väntar med spänning på att få se den klar.

    Dollandesign

    SvarSlett
  3. Nydelig blomst, men kan ikke si jeg har sett den før... Den kan faktisk ligne litt på det de lokale her kaller 'falsk bougainvillea'.... men det gjør kanskje ikke deg klokere? :) (Ikke meg heller!) Jeg tror du syr ei pc-veske? :)

    SvarSlett
  4. Blomsten er nydelig, og jeg hadde planta den ut i et bed og sett om den ville komme igjen neste år. Synes den ser staudeaktig ut.....

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.