Følgere

tirsdag 28. mars 2017

Løper med fugler



I dag ble jeg ferdig med denne koselige løperen. Motivet har jeg tegnet fritt etter et bilde jeg fant på Internett. Å leke med stoppefoten synes jeg er veldig gøy, her har fuglene fått ulike frisyrer og dekor på stjerten:) Synes nesten de får litt personlighet ...eller så er jeg på veg til å bli litt sprø.
Detter er uke 7 jeg sitter inne med knekt fot, og tålmodigheten min er strekt til bristepunktet... men heldigvis har Berninaen vært en trofast venn.

10 kommentarer:

  1. Så fin! Fuglene ser 'levende' ut. :) Uff, knekt fot høres ikke morsomt ut. Skjønner veldig godt det med tålmodigheten, men godt du klarer og sy.

    SvarSlett
  2. Ja dette er en fin løper og jeg også har sydd denne etter et bilde . Veldig bra du får sydd i hvertfall , tar vel over 8 uker før en er bra at og kan gå på beinet da det er foten som er brekt.. God bedring :)

    SvarSlett
  3. If I can write like you, I will be very happy, but where is my luck, in fact people like you are an example to the world. You have written this comment very beautifully, I am very glad that I thank you from the bottom of my heart. Manesar VIP Photos Girl

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.