Følgere

tirsdag 7. juli 2015

System for symaskin - nåler


Kanskje det er flere enn meg som har en utfordring når det gjelder orden i symaskinnålene?
Jeg bytter nål til ulike prosjekter, brukt nål blir satt i en nålepute til neste gang.....men så glemmer jeg hvilken nål det var....
Denne ideen så jeg her på nettet for lenge siden (har glemt  hvor) og den synes jeg er veldig smart. Nåleputa henger ved symaskina, nåltype og nr. har jeg skrevet med permanent tusj. Nå slipper jeg å sitte å lete etter rett nål.
Lurt ikke sant??
Ha en flott sommerdag, her er det meget lavt skydekke, og godt syvær.

7 kommentarer:

  1. Så fin din er. Har sydd en slik tidligere. Ble ikke helt fornøyd med navningen av nålene. En som er nesten ferdig skal navnes som din. Ha en flott sommer. Blir en liten tur på meg til Valldal i år

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre en utrolig dårlig sommer her i år. Jeg ser du skal oppover, skal du kombinere med Moldejazz kanskje?

      Slett
  2. Så smart ide! Kjenner igjen problemet med å ikke huske nål sorten. Takk for tipset! Jeg lagrer det på pinterestveggen min. :-)

    SvarSlett
  3. Utrolig smart! Også ser den flott ut i tillegg, kan det bli bedre??!!!Takker for tips :)

    SvarSlett
  4. Så genialt :)) Ha en fin sommer på "fjellet"

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, tar gjerne imot besøk av byfrua:)

      Slett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.