Følgere

lørdag 27. desember 2014

Julesøm løper i "Hunting star"




Denne løperen sydde jeg og ga bort i julegave, ønsket var en løper på spisebordet og slik ble den:) 
Jeg brukte et batikkstoff som kontrast til det hvite, og flerfarget sytråd i samme nyanse til pyntestikning på den hvite kanten. Til lukkekant sydde jeg sammen hvite og blå biter, det ble ganske effektfullt syntes jeg. Blokka jeg har brukt heter "Hunting star" og resten er fri fantasi.
 
Her er nærbilde av quiltinga. Jeg valgte å gjøre den enkel for ikke å ta oppmerksomheten bort fra blokka.
Heldigvis ble mottageren ble fornøyd med gava si:)

                                                   Juleklem fra Trine

10 kommentarer:

  1. Perfekt søm, som alltid fra deg! Lekker løper. Jeg likte veldig godt quiltingen og oppdelingen av lukkekanten. Fortstatt god jul i snøen;)

    SvarSlett
  2. Nydelig løper og fortsatt god jul!

    SvarSlett
  3. Så fiin! Dette er noe på min liste over blokker jeg skal sy engang!

    SvarSlett
  4. Vao så snygg löpare, quiltningen perfekt och ditt färgval ger ett rent och stiligt uttryck.
    Såg att du har haft problem med din strykstation, fast du rengör själva vattenbehållare och botten på strykjärnet så finns det fortfarande kvar smutsvatten inne i slangen så jag rekommenderar att du sätter kalkborttagningsmedel i behållaren och sen kör du den tom genom strykjärnet genom att ånga på för fullt, på så sett får du även slangen rengjord, kör sen en gång till med rent vatten. Det hjälper iallafall med min strykstation. Jag brukar hålla strykjärnet ovanför diskbänken medan jag ångar ur för att inte få smutsvatten där jag syr.
    Önskar dej en fin helg och ett gott nytt år!

    SvarSlett
  5. Nydelig løper. Likte spesielt godt den lukkekanten. Og quiltinga er jo perfekt. Ha en fin romjul.

    SvarSlett
  6. En nydelig og forseggjort løper! Kjempeflott batikkstoff og lekker quilting med stø hånd :))

    SvarSlett
  7. Lekker løper og kjempeflott quilta! Ikke alltid det egner seg med FMQ.

    SvarSlett
  8. Kjempefin løper 😄 Godt nyttår til dere 🎉

    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  9. Denne løperen ble kjempe flott :)

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.