Følgere

søndag 15. juni 2014

Fjelltur i verdsarvområdet, mitt barndoms paradis.



                                                                                


Fra denne vinkelen er det ikke så vanlig å se Geiranger. Her er jeg på tur ut mot "Løsta". Nydelig vær, og luftig utsikt.... Her er det ikke satt opp gjerder og stengsel, så her er det lurt å gå litt forsiktig:)


 
 
 
 
 
Dette er rett over Geiranger sentrum. Jeg har aldri sett så mye pollen i fjorden før, den var farget helt gul! Fjellknausen jeg står på, er en av fjellhyllene som er spådd  skal falle ned å knuse sentrum:(  Herfra er det fin utsikt til seawalken (en gangbru som kan kjøres ut til cruisebåtene, så passasjerene kan gå til land, i stedet for de forurensende loppekassene (småbåtene) de har brukt i mange år. ) Denne dagen var den dessverre ikke i bruk.
 
 
 




 
 
 
Heldigvis, jeg traff ikke på huggorm denne gangen heller......men en vandrestav er kjekk å ha for meg som har huggormskrekk!!
                                                
I helga har det vært litt feiring, og her er kaka jeg baka til jubilanten, kanskje ikke så vanskelig å finne ut hva han har til hobby?
     Ønsker nye følgere velkommen, og til dere som stikker innom                       
   -  ha en riktig flott uke!



2 kommentarer:

  1. Morsøm kake du har bakt. Kjekt å være i Geiranger i fint vær. Ha ei fin uke selv.

    SvarSlett
  2. Så fin kake!! Og Geiranger er flott, skulle ønske vi var der samtidig for da skulle vi tatt en kopp kaffe ilag:) vi har jo nyss vært der også:)

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.