Følgere

lørdag 18. februar 2012

Stor reisebag sydd av trekanter

Jeg holder fortsatt på med evighetsprosjekter, så etter utfordring fra Astrid legger jeg nå ut bilde av min store reisebag, sydd på kurs i 2007.



Bagen er sydd av 12 blokker og hver blokk består av 11 trekanter. På noen av trekantene er det stitchery, andre har fått knapper eller annen pynt.
Vi hadde en fantastisk kursholder : Mona Rosvold Bauge.  Hun sendte ut skjæreplan for trekantene i god tid før kurset så vi slapp å kaste vekk dyrebar kurstid på stoffskjæring:)

I sidene er det sydd flygende gjess


Jeg delte de store trekantene i to, og sydde en liten bag av restene.

Disse bagene har vært på mange turer sammen med meg. Under bagen slo vi inn jeansknapper, så blir den ikke skitten under - smart tips!

Ønsker dere alle ei kreativ helg!
Trine

9 kommentarer:

  1. Fine bager. Jeg bruker min masse. No er jeg på Røros Trine. Venter på martnan. I år skal jeg få med meg innkjøringa. Gleder meg.

    SvarSlett
  2. Lekkre bagger og ingen ekle koder å legge inn. Herlig !
    Tusen takk for tilbakemelding vedre verifiserings kodene :o)

    SvarSlett
  3. hei igjen. Oppdaget plutselig bildet på bloggen din av det sort, hvite teppet. Det har jeg og laget en gang. Det er en utfordring å få alle bitene på plass. Ble nesten svimmel av å se på det da det ble ferdig. Blir ikke laget flere eksemplar av det nei. :)

    SvarSlett
  4. Fine og praktiske disse bagene;) Kjekt å kunne bruke det man lager. Det er vel nok som bare blir liggende her og der.. Veldig smart det med knapper i bunnen. Likker alt som er praktisk;)

    SvarSlett
  5. Enda en kjempefin bag. Ja Mona er en kjempefin kursholder. Jeg har ikke fåttsydd meg liten bak jeg. Jeg har da rester igjen.

    Vi snakkes

    Astrid

    SvarSlett
  6. Ja de bagene der var fine og fine farger :-)

    SvarSlett
  7. wow, de er bare saa flotte!!!
    Dejligt at du viser dem ☺

    SvarSlett
  8. Kjempefin bag og fargene er helt etter min smak! :o)

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.