Følgere

søndag 21. august 2011

Hybelsett i blått og hvitt

Det er skolestart og ei tantejente flytter på hybel til Trondheim. Ho har kjøpt ny blå sofa, og jeg tror ho blir glad for en løper til bordet og en liten brikke til bokhylla  i yndlingsfargen sin :)
Stoff til  lukkekanten fant jeg i restekurva, men panikken steg når jeg så hvor fort det minket på stoffet (jeg hadde ikke mer), da jeg kom til enden av sømmen hadde jeg 1,5 cm i rest!   HURRA det er ikke ofte slikt går i min favør!!


Takk til dere som besøker bloggen min, og spesiell takk til dere som legger igjen en kommentar - det varmer!!
Ønsker alle en flott søndag. Trine

3 kommentarer:

  1. Koselig løper og brikke du har sydd til hybel jenta i Trondheim. Hun er heldig. Var der for ei uke siden å satt igjen mellomst som starter på sitt 3 år der.

    SvarSlett
  2. Lekker løper og brikke du har sydd, nydelige farger. Blå er også min yndlingsfarge. Er ikke ofte jeg syr noe i den fargen, men stoffene ligger der!!!

    SvarSlett
  3. Fine løpere. Heldig er hun som får dise. Godt beregnet med lukkekanten. Du kan jo bruke den siste resten til noe fint da. ha ha
    Klem

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.