Følgere

søndag 3. april 2011

Så heldig jeg var!


                                                       Min første award! Tusen takk Tone:))

Har vært så heldig å få en Award fra.2ne  Ta gjerne en tur innom den koselige bloggen hennes.


Det morsomme er at jeg må skrive 8 ting om meg selv og det er ikke så enkelt.

- Jeg har akkurat rundet 50 år, men alternativet er verre.

- Jeg startet et lite "hjemmebakeri" som arbeidsplass for mennesker med psykisk utviklingshemming
  i  -91, med mors kakeoppskrifter.

- Jeg jobbet på bakeriet i 17 år, da var det på tide å skifte jobb.

-  Jeg er opprinnelig fra Eidsdal på Sunnmøre, men flyttet til Molde i 1981

-Jeg er veldig glad i syrommet og min Bernina.

- Jeg har drivhus i hagen og er glad i hagestell.

-Jeg har en lite brukt keramikkovn i boden, og venter stadig på at denne delen av min kreative hjerne
  skal våkne opp igjen....

 - Jeg liker slett ikke å gå på ski.

Denne awarden skal jeg gi vidre til 5 bloggere med under 100 følgere, og de heldige er:
Marihøna
Elisabeth`s quilt
Astrids quilt
Randi`s hobby
Vigdis hobby

Ta deg et besøk inn på disse koselige bloggene og ha en kreativ uke!
Trine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.