Følgere

søndag 13. februar 2011

GAVER PÅ VANDRING

For en tid tilbake kommenterte jeg et innlegg på bloggen Elisabeth`s quilt og ble trekt ut som en av tre vinnere.
HURRA! se hva som lå i postkassa mi. Tre lekre stoff i dus grønn, de er nydelige Elisabeth, tusen takk!!
Nå vil jeg gjerne fortsette denne leken, som går ut på at jeg trekker ut tre av de som kommenterer dette innlegget ( og som er villige til å fortsette leken)
De tre som blir trekt ut, får pakke fra meg innen 365 dager. Når du har mottatt pakken må du føre leken videre.
Jeg starter vinterferien med å trekke vinnerne 27.februar.
Ha ei flott og kreativ uke!
Trine

3 kommentarer:

  1. Klart jeg vil bli ned på dette. Nydelige stoff som du har fått.

    Klem
    Astrid

    SvarSlett
  2. Er du gal, klart jeg vil være med. Liker så godt grønne stoffer, så den pakke du fikk faldt veldig i min smak. Gleder meg til å se hva du syr av den :O)

    SvarSlett
  3. Denne leken vil jeg gjerne delta i dersom jeg blir trukket ut.

    SvarSlett

HEI
Jeg blir utrolig glad om du legg igjen noen koselige ord i kommentarfeltet! Veit du at du ikke trenger å ha egen blogg for å skrive kommentar?
Der du må velge "kommenter som" under adressefeltet, kan du velge navn/nettadresse, og så skriv du inn navnet ditt. Jeg vil helst ikke at du kommenterer anonymt.